تعداد متخصصین دندانپزشکی کرج رو به افزایش است و با افتتاح دانشکده دندانپزشکی البرز، تعداد دندانپزشکان متخصصی که در کرج مشغول به کار می شوند، رو به افزایش است.  قدیمی ترین متخصصین دندانپزشکی کرج؛ متخصصین ارتودنسی کرج می باشند که حدود ۲۰ سال سابقه درمان در این شهر را دارا می باشند. بر این اساس سابقه درمان ارتودنسی تخصصی در این شهر قدمت زیادی دارد و کیفیت درمان های ارتودنسی این شهر بالا می باشد. متخصصین ارتودنسی به نامی نیز در این شهر مشغول به انجام درمانهای ارتودنسی می باشند. در مقاله پیش رو قصد داریم لیست متخصصین ارتودنسی کرج را بررسی نموده و راهکارهای انتخاب متخصص ارتودنسی خوب در کرج و بهترین متخصص ارتودنسی کرج را به بحث بگذاریم

1121516 - متخصص ارتودنسی در کرج
متخصص ارتودنسی در کرج

بهترین ارتودنسی در کرج

همانطور که اشاره شد چون دندانپزشک متخصص ارتودنسی در کرج به تعداد و کیفیت مناسب وحود دارد، برای انجام ارتودنسی حتما بایستی به متخصص این کار مراجعه کرد. دندانپزشک متخصص ارتودنسی پس از به اتمام رساندن دوره دندانپزشکی خود یک دوره سه چهارساله را صرف آموزش نظری و عملی ارتودنسی می کند و با متخصص شدن خود، صلاحیت انجام ارتودنسی را بدست می آورد. در مناطقی از کشور که از نظر امکانات درمانی محروم باشند، ممکن است دندانپزشک متخصص ارتودنسی برای افراد در دسترس نباشد و در این شرایط مجبور باشند جهت رفع پاره ای از مشکلات به دندانپزشک مراجعه کنند اما در جایی مثل کرج که کلانسهر محسوب می شود و به تعداد کافی متخصص ارتودنسی دارد، مراجعه به دندانپزشک غیرمتخصص جهت انجام ارتودنسی غیرقابل توجیه می باشد. متخصص ارتودنسی که دارای بورد تخصصی باشد، از دیدگاه وزارت بهداشت کشورمان صلاحیت انجام ارتودنسی تخصصی را دارا می باشد.

شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد:  دندان عقل و ارتودنسي
photo 2019 05 25 11 23 10 - متخصص ارتودنسی در کرج
متخصص ارتودنسی در کرج

لیست متخصصین ارتودنسی در کرج

تا انتهای سال ۱۳۹۴ متخصصین ارتودنسی زیر (به ترتیب حروف الفبا) در شهر کرج مشغول به کار بودند:

۱) دکتر فرزین اصلانی

۲) دکتر هوشنگ امامی

۳)  دکتر محمد باقر حیدری

۴)  دکتر امیرکامیارخضری

۵) دکتر محسن رضایی

۶) دکتر رامیار رضوان

۷)  دکتر بهنام نوبخت

۸)  دکتر سیامک همت پور

 

لیست متخصصین ارتودنسی کرج تا سال ۹۴ زیر ۱۰ نفر بود اما بتدریج متخصصین ارتودنسی دیگری به جمع متخصصین ارتودنسی قبلی اضافه شدند و به این ترتیب اکنون کرج بیش از ۱۰متخصص ارتودنسی دارد. لیست متخصصین ارتودنسی کرج دسترسی مناسبی را برای این درمان در این شهر فراهم ساخته است به نحوی که توصیه به انجام درمان ارتودنسی نزد دندانپزشک غیرمتخصص و یا مراجعه به متخصص ارتودنسی در تهران نمی شود.

متخصص ارتودنسی خوب در کرج

متخصص ارتودنسی خوب در کرج بایستی سابقه کاری مناسبی داشته باشد تا چندین دوره درمان ارتودنسی مراجعه کنندگان وی تمام شده باشد و کیفیت درمانهای ارتودنسی وی قابل قضاوت باشد.  متخصصین ارتودنسی پرسابقه کرج همگی جزو متخصصین ارتودنسی خوب کرج محسوب می شوند. یک متخصص ارتودنسی خوب درمانهای قبلی ارتودنسی خود  (قبل و بعد ارتودنسی)  را در معرض دید مراجعه کنندگان خود قرار می دهد تا افراد با سبک و روش کار وی آشنا شوند. یک متخصص ارتودنسی خوب از قضاوت شدن نمی هراسد و با آغوش باز از انتقادات و پیشنهادات وارده به سبک درمان وی استقبال می کند.

living costs in Germany for international students 696x464 - متخصص ارتودنسی در کرج
متخصص ارتودنسی در کرج

قیمت ارتودنسی در کرج

قبلا در مقاله ای مجزا به هزینه و تعرفه ارتودنسی در کرج پرداخته ایم و بحث قیمت ارتودنسی در کرج را بصورت مبسوط به بحث نشسته ایم و قصد ما از این عنوان، بحث در این مورد نیست. به دلایل گوناگون، قیمت ارتودنسی در کرج از متخصص ارتودنسی به متخصص ارتودنسی دیگر متفاوت است و همین موضوع گاهی موجب سردرگمی افراد می باشد. بایستی پذیرفت که متخصصین ارتودنسی باتجربه تر کرج بر حسب تجربه و کیفیت درمان بالاتری که معمولا ارائه می کنند قیمت ارتودنسی بالاتری را داشته باشند. در مورد این موضوع نیز بصورت قراردادی عمل می شود و ازین حیث قیمت بالاتر ارتودنسی در کرج به متخصصین ارتودنسی اختصاص دارد که در این شهر شناخته شده تر هستند. اما مطلبی که در این بین قصد بحث روی آن داریم ارتودنسی ارزان می باشد. مراجعین ارتودنسی بایستی توجه نمایند که کار درمانی ارتودنسی قابل مقایسه با خرید و فروش کالا نمی باشد و بحث سلامتی افراد مطرح می باشد. بهرحال بک ارتودنسی با مواد مصرفی باکیفیت و یک متخصص ارتودنسی باتجربه حداقل قیمتی دارد که بایستی به آن توجه کرد. ارتودنسی ارزان (به معنای ارتودنسی ضعیف) ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به دندانها وارد کند و در شرایطی که متخصص ارتودنسی خود را صرفا بر اساس ارزان بودن قیمت ارتودنسی وی انتخاب کردید، بدانید که انجام ندادن ارتودنسی ارزان بهتر از انجام دادن آن می باشد.

شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد:  چه موقع به فکر درمان ارتودنسی باشیم؟
photo 2019 05 25 11 23 06 - متخصص ارتودنسی در کرج
متخصص ارتودنسی در کرج

بهترین متخصص ارتودنسی کرج

در مورد بهترین متخصص ارتودنسی کرج فاکتورهای زیادی می توانند مطرح باشند. عضویت در هیئت علمی دانشگاه، دارا بودن مدرک تحصیلی بالاتر، سوابق درمانی قوی تر و حتی خصوصیات اخلاقی نیز می توانند در پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی کرج از بین چند متخصص ارتودنسی خوب در کرج کمک کننده باشند. نکته ای که در انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی کرج بایستی مدنظر داشته باشید این است که ارتودنسی با دندانپزشکی فرق عمده ای دارد؛در دندانپزشکی نهایتا یکی دوجلسه دندانپزشک را ویزیت می کنید و درمان شما به اتمام می رسد اما قضیه ارتودنسی متفاوت است. در ارتودنسی شما بایستی حداقل یکی دوسال بصورت ماهیانه نزد متخصص ارتودنسی خود مراجعه کنید و مهم است که بتوانید احساس خوبی در برخورد با متخصص ارتودنسی خود داشته باشید. بهترین متخصص ارتودنسی کرج علاوه بر توانمندی های علمی، باید مهارت های ارتباطی بالایی نیز داشته باشد.

 

0/5 (0 نظر)